8 ore suplimentare

Un grup de voluntari, sprijiniți de grupul de inițiativă pentru Fundația Comunitară Brașov organizează, pentru al doilea an consecutiv, evenimentul „8 ore peste program pentru o cauză bună”, o seară de lucru pentru profesioniști din diverse domenii.

Pe 27 martie 2015, de la ora 7 seara, voluntari specializați în marketing, comunicare, vânzari, resurse umane sau management vor rezolva temele propuse de 3-5 organizații non-profit din Brașov.

În loc să cerem bani pentru cauzele pe care le susținem, ne-am hotărât să cerem profesioniștilor să doneze o seară din timpul lor cu ceea ce au mai de valoare – experiența profesională.

Împărțiți pe echipe, ei vor lucra timp de 8 ore pentru a găsi soluții la problemele identificate de organizațiile participante și vor gândi împreună cu acestea planuri de gestionare, marketing, financiare etc., cât și pași concreți de acțiune în vederea atingerii obiectivelor curente ale organizațiilor.

Proiectele care vor ajunge în atenția voluntarilor profesioniști vor fi alese de către un juriu independent, în urma unui apel de proiecte. Juriul este format din persoane cu experiență în varii domenii: marketing, comunicare, financiar, resurse umane, juridic, management și strategie etc.

Fiecare organizație în parte va lucra împreună cu un mentor pentru a pregăti întâlnirea cu voluntarii profesioniști; astfel, reprezentanții proiectelor vor ști cum să prezinte cât mai eficient problema cu care se confruntă. Cu această imagine concretă a problematicii, voluntarii profesioniști vor folosi cele 8 ore pentru a o soluționa.

În 2014 evenimentul s-a desfășurat simultan în 16 orașe din lume. În Braşov, evenimentul a adunat 6 echipe de voluntari specialiști care au rezolvat 6 teme punctuale propuse de organizații non-profit. Implicarea voluntară a facilitatorilor, voluntarilor și a organizațiilor a însumat peste 600 de ore, adică 15 săptămâni de lucru ale unui angajat cu normă întreagă.

Galerie foto







Recomandă
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone